неділю, 14 серпня 2011 р.

чорні поезії Сергія Вінницького



 Лицемір в ліриці


Ось так, я – таки лицемір в ліриці,
тому що найчастіше імітую у душі молоді слова,
і страждаю ненавистю до поезії після любові.
По суті, мої ліричні рядки брудні в душі,
але їх світлість непоказна і непихата.
А колись, я, лірик, служив для задоволення
не злих, а добрих і лагідних потреб.
Справедливості ради треба відмітити,
що мої ліричні слова ще в процесі життя
очищаються від різної скверни,
і дійсно з роками стають краще звучати,
але ці рядки не входять в категорію лірики.
------------------------------------------------------

опрісня теренявеньке упряшне
хвожжятне первіодніко скаревше
сцелінеччя пержелево пляйтіще
окелайбардо гомівте ізвіяще

взашемщаю царекти авбки жмеку
фроведкий щемуттєвій вавці зреку
ябрек седребневецу ладщевмеку
урей наруто енту коще зречку

резебу ні прощемзлу леманевчу
чекворшу векрецасневу обжемжу
чвіжу хомарцижайку ейжетречку
все перетворює на молоду овечку

----------------------------------------------

аерозоль

пардон голубе є шанс познайомитися з богинею
геть гладіолуси переляканих іноземних чоловіків
герольди такі тонкошкірі перед дикими панянками
і їм надмір за одне сольдо пожити у світі жертв
пардон! їх жирандолі на передову не рвуться
ми фареволі ліземо в клітку до корму самі
ось бандеролька від кумира із тіролі
неагресивно навколюшки ділиться досвідом
як саме вполювати озвірілого емігранта
і які вони вишколені і виголювані бувають
ельзевіри-жуїри жефіри-факіри сапфіри-тагіри
я саме полицемірилася з одним гомункулусом-генералісімусом
аж зіпхнутий догори бісер оголого декольте
намозолився моїм розчепіреним життям
маннгольд і прірва офірного кохання заманірилася
в столиці після першої музичної репетиції
а потім заробляння грошей співами на панелі
хай там як але опірений Київ від рожевих мрій
залетів в метро під "Майдан Незалежності"
і тихо упав недолюдок в окіпчик під Конче Заспою
пардон! утім чи варто конспірувати підкіп
коли дозвілля карколомної уяви занесеної
до нас із нового окремо взятого
творива Великого Дракона
маскує повзучі брудні кліматологічні дні
і спрокволу п’яні підліткові мажори-сленгани
пардон ! а чи завжди жила "я" в полум'ї
серед оцих драконів саламандр носорогів

--------------------------------------------------

 Каприччіо отаманаОтамане, скоро знову війна.
А заморські купці зібралися на базар.
Незламні шукають правди в верхах,
Замість того, щоб знайти віру в людях.

Осьде квіти розпустилися на рекламних щитах ...
Мамо, пам'ятаю, ти бувала їм рада.
Отамане, не змушуй, – корячка в ногах.
Всього п’ятеро коней, і в безпам’яті сомнамбула.

Ярмо рала перевертає світ-карагач.
Глевіють пряники на гілках Єванського саду.
Щось не чути прочан, дивись, біля краю сват!
Час лікує смерть, ой, дурман, роби щось отаман!

– Ні, шпага не спасе, але замахає тебе так,
що і віжками не остудить наше безкоролів’я.
Все капут, отамане, гній в очах, готуй катафалк,
замість того, щоб грати ва-банк, маємо безголів’я.

Заливає злива, і річка прорвала всі дамби.
Басаман-вітрюган, мій світ обітований, не тронь.
Хай летить донжуан в кафешантан до своєї амби.
Хай настане потоп, але первістка мого оборонь.

Якщо світ не спасеться, то буде гамуз і хамство.
Ти візьми акваланги кохана! Треба спасатися.
Однак, немає запізнень для фати моргани
як немає добра без шамана, нашого отамана.

Дзбаник яблучного соку п'ється зрана і до п’яна
і постійно дзвенить на веранді порцеляна,
що огранена рубцями півстакана безсмертя ...
А, може гайнемо в Таїланд, чи я й помиляюся.?

Без тебе, отамане, і час - всього лише шарлатан!

------------------------------------------

Словобог

Палко жарко досконало
Слово ралом світ орало
Все калилося опалом
Напиналось опахалом
І забрало піднімало
Калатало деренчало
Духом коваля клепало
Заклинало і лякало
Жаром слово зачиналось
Що з одного що з другого
Спокон слово богослово
Слово важне і звитяжне
Зір давало долю звало
Сповідало заражало
правдослово уражало
Кровослово родослово
Кредо колос і основа
Моє чадо і свічадо
Надра радощів і ладо
Спадок мій і мій порядок
Дух і ядух дуб і падуб
І причина і надсада
І принада і порада
Щедрослово пророк слово
Мій нащадок ладослово
Спокон слово ділослово
Спокон слово любов слово

---------------------------



Немає коментарів:

Дописати коментар