пʼятниця, 28 листопада 2014 р.

Біографія Негоди С. П.

Біографія Негоди С. П.



Негода Сергій Петрович (* 4 листопада 1967 р., село Погреби, Броварського районуКиївська  область) — лірик-блогер,  літературний критик,  прозаїк,  міфолог групи «Лірики Т». Член Конгресу літераторів  України. Користується  літературними  псевдонімами: Адоген та Сергій Вінницький.
Біографія
У 1992 р. закінчив математичний факультет Київського  державного університету ім.. Тараса Шевченка.
З 1992 р і до сьогодні працює  літератором у місті Вінниці. У 2003-2007  рр.   редагував  літературну газету міста Вінниці «Поле літературне».  Зараз досліджує поетичні  форми творчості  сучасників  на Поділлі.  Численні аналітичні  дослідження поезії   сучасників  надруковані   в книзі «Феномен сучасника» 2004 року. Книга авангардної прози  «У Вінниці, як у Венеції» вийшла у 2003 році.  

Бібліографія творів Сергія Негоди, 
що написані в 2019-2020 роках

Вважайте, що у  віршах живуть  слова  творчого
народу  України.

Аудіо творів у виконанні автора
https://www.youtube.com/watch?v=nPcxKFvKPZM

Збірка абсурдних поезій. С. Негоди .Опудало.
https://ru.calameo.com/read/0050319912b3c8c5cdb20


Збірка бойової поезії 2016-2018 року. Просторіччя
https://ru.calameo.com/read/005031991e7a3226f4661

Збірка громадянської поезії 2019 року. Дозорче
https://ru.calameo.com/read/0050319919996061e249f

Збірка поезій групи "Лірики Т" 2010-2013 рр.
https://ru.calameo.com/read/004544877f2dc92a26710

Збірка інтим-поезій 2019 року. Флірт і флер
https://ru.calameo.com/read/00503199121aed3651541

Збірка  медитативної лірики 2016-2019 року. Жертвенне.
https://ru.calameo.com/read/0050319915890a4ae46b7

Збірка сонетів. 2019 рік
https://ru.calameo.com/read/0050319915231ec15ae40

Збірка афект-текстів  2020 року. Фоліант стрімера
https://ru.calameo.com/read/005031991b51d8f2f8a07

Збірка транс-текстів  2020 року. Золотайво
https://ru.calameo.com/read/005031991305b49ed9c57

Збірка треш-текстів 2020 року. Ореол.
https://ru.calameo.com/read/005031991439b9305d526


***************************
Запитання автору від шанувальника поезії Максима Машкари: Скільки можна кривлятися, ухилятися сподоблятися на  потерпаний шлях транс-модернізму? Чому  ви не можете перевтілитися в нормального поета, в такого, в якому оздоровляється читач вашої персоніфікованої мови?
Відповідь:  Як мої треш-тексти сприяють розгортанню подальшого пошуку свого швидкопсувного креативу та витіюватого життя? Строкаті ідеоматичні виблиски  в моїх «чепуркуватих» та «крутійкуватих» спалах-текстах справляють таке собі балансування на в’язкувато-фарбованій плахті з червоним палачем, майже жевжикуватому, проте аж надто пащекуватому часопростору інквізиції.  Я увійшов в його просторовий ореол свідомості, як раб своєї волі, за допомогою внутрішніх комбінованих істот гордості, честі, сорому в мені, над-вере-мною, по-середі-мною, зі-спід-мною, не-поза-мною.  Цей дженжикуватий час для мене шпаркий, іронічно-страшнуватий. Однак він поколошматив мною так, що я не можу навіть навратитися до нього своїми жорсткуватими бджоло-словами власне з «персональної» мови в роє-творчості, тому «страшний ріг не в біснуватого жука», а у граматика моєї рідної мови.
А тепер, догматика по-чорному, я погоджуююсь з тим, що я, як ірро-пернатий поет, сам себе дезорієнтую в степенях свободи персональної мови та творчості інших, тому мій зигзагуватий хронотоп текстів для вас, шанувальників слова, застосовує живописні прагматичні-«орієнтації», які я та  ви з роками не змогли в собі  приборкати і пролікувати вірою в самого себе. Таким чином, я, не вірю в самого себе, тому відкриваю вам зараз «зусилля шельм»  через щільні прошарки свого роє-творчого напряму:
1)воскресно-візуалізаційні інспірації створили в фонічних текстах цілі вирла трюкачів творослів, розмито-галюційних здобувачів замальованих прострацій, заклиначів афектації в прошарках соціотипів і ще щось посіпацьке, незначне, проте репутаційно деталізоване;
2)спірально-веле-чародійні трансформації позивали в моїх сповідач-текстах розірвані маніякальними харцизяцькими емоціями героїв та декоративних персонажів, оригінальні метидаційні техніки міркувань над компенсаціями та явищами депортації в маскарадні інтонації духів, і ще в щось кульмінаційне обрядове, протилежне моїй внутрішній стихійній природі;
3)інкрустаційно-гравітаційні узурпації з еманаціями душі присвячені в тлумач-текстах денатураціям буття споживацького часу, проривачі та звукознімачі моїх настроїв в еказальтаціях плачів, любові, ненависті, меланхолії, пристрасті і ще різної діляцько-лайдацької інвазії;
4)профанаційно-альтернараційні орації просимулювали в мені ці спонукач-тексти аби сталася сенсація від виняткової розбишацької фарби в художньому полі з орнаментами транслітераційного хронотопу, вокалізаційними візерунами беззахисних думок в полі розпанаханого дезинформативного простору, монополізованого, лексикалізованого переляку від контра-смерті;
5) пертурбаційні-глобалізаційні акліматизації в мої націо-тексти гармонізувалися  від акцентуацій-містифікацій, замкнутих самоградацій з улюлюкання європоїдів, з миронесенням американоїдів, з шапкозакиданням китаєноїдів, і надавало це імунітету усім елементам композиційних провокацій з відтінками нашого повсюдного мульти-архату;
6)пасквільно-спекулятивні комунікації проводять в треш-текстах примітивно-драматичні естампи навігаційних абсурдів  глобалізації, ці віршовані лахи феноменально-імпровізовані  ерзацами сорому за самого собе, вони уніфіковані кліше-чеснотами з матеріалізацій моєї нетутешньості в нетамтешньому фільварку поезії здобутків і ще різних прийомчиків, на зразок, ура-совковості, теорії змов-заговорів, транс-шумів;
7)спірутально-глянцеві резерви душі кінофікують уяву  після читання шарах-текстів і при цьому, як абсурдні тарантули з’явлються з овуляцій  маєтків самотніх, роззираються навкруги в алюзійну сюжетність, шпурляють асинхронні рефлексії на оповідачів, синхронізують час взаємопроникнення в смисл, в діалогічні простори трансформацій, в структурні метаморфози процесів розв’язування  духовних проблем нашого сучасника.

Дякую читачу за розуміння.


Есе Сергія Негоди

"НАЛАШТУВАННЯ НА ВИПАДОК  МЕЖІ" 

Міра естетичності віршованого тексту - це величина Е, що прямо пропорційна мірі впорядкованості О  усіх текстових прошарків, усіх ієрархій контекстів в інтелектуальному сприйняття та обернено пропорційна мірі їх складності С для сприйняття смислів в етичному контексті, Ці приховані від "емоційного мислення" читачів дві міри вказують на те, що даний текст попадає в діапазон "Глобальної естетики" . А тепер уточнення формули: Е=О/C, - це закон естетики саме за вінницькою лінгво-парадигмою(не львівською, не франківською, не київською, не харківською). 
Можу навіть ще глибше уточнити , що міра О=(порядок змісту)+(порядок ритму)+(порядок інто-націй)+(порядок асоціацій)+(порядок випадковостей)+(порядок анаграм)+(порядок образів)+(порядок емоцій)+(порядок афектів)+(порядок фігур думок), 
А тепер про зміст етичної величини, точніше, міри складності. С=(порядок інтересів)+(порядок цілей)+(порядок мотивів)+(порядок ціностей)+(порядок відношень)+(порядок оцінок)+(порядок сенсів)+(порядок стимулів)+(порядок потягів)+(порядок рефлексій)+(порядок порушень норм)+(порядок проблемних випадків). 

Я вже мовчу, що мовні об'єкти, які упорядковуються автором у віршованому тексті, можна розширювати (звужувати) за різними авторськими парадигмами.   І звичайно, виникає питання: а навіщо затуркувати вам, читачам, вашу ясну голову?
Я міркую  саме так, саме з точки зору, людини,  котра у своїх текстах "оживляє" слова української мови. Вибачайте, що все так не просто.

Міра дизайнерської цінності вірша - це величина D, що прямопропорційно дорівнює сумі Р усіх мір порядків у зоровому сприйняті внутрішніх об’єктів у самому тексті(слів) вірша і обренено пропоційно сумі Q усіх мір порядків у зоровому сприйняті зовнішніх об’єктів, поза межами тексту(слів) вірша.
Уточнюємо, що D=P/Q - це закон дизайнерської цінності вірша, де  величини, що  приховані від графічного сприйняття вірша:

Р=  (міра порядку букв алфавіту) + (міра порядку іноземних символів) +  (міра порядку знаків) +  (міра порядку кольорів букв) +  (міра порядку інтервалів між буквами)+ (міра порядку лінійних розмірів шрифтів)+ (міра порядку форматів написання шрифтів)+ (міра порядку об’ємної структури шрифтів)+ (міра порядку блищань букв)+ (міра порядку внутрішніх тіней букв)+ (міра порядку анімації букв).
Q =(міра порядку тла) +  (міра порядку структури порожніх місць) +  (міра порядку розмірів  строф) +  (міра порядку графічного розташування рядків  вірша) +  (міра порядку способів анімації рядків вірша) +  (міра порядку способів руху букв у рядку до вірша) +  (міра порядку тіней рядків вірша) +  (міра порядку світіння  рядків вірша) +  (міра порядку блищання глибини тла до вірша).  



О, як добре, коли хтось нотує цікаві символи. Звичайно, цікавий зміст до цих символів, я вже і сам зможу нафантазувати та підібрати до них контекст. Декодифікацією мертвих текстів володію дуже добре, як-не-як, учився колись, і радянський мехмат у шевченківському універі закінчив. Зрозуміло, що таке переживання  вірша не є злочином перед законом про мови, проте тропи і фігури на уже відомих символах із абетки  схоже на уподібнення дійсного у невимушеному бажанні виразити свою думку через абстрактну нарацію тексту. Отак у символах виникає образ двійника та трійника із чужого життя, а у собі самому- страх прийняття відповідальності за невдале рішення... Ось він театр поезії серед опозицій  та резервів думок читачів, емоційних феноменів.
Неймовірне відсторонення від приходу думок  крізь нішу магічних символів. Чи щось втрачається при цьому? Окрім самосвідомості і душевного досвіду - нічого!  Пряме свідчення про ілюзії всесвіту, про казковий ідеал у міфі божественних і відносних контекстів, змушує пощезнути слова, проте добро і зло не зникає. Хор або симбіоз літер - це алітеровані муки митця  і характерні для галюцинацій масові збочення, що вимагають зчитування настанов у поп-совість.  Проживання літер, як  безодень правди, не призводить до руйнації чи профанації волі до творчості. Скільки ще можна римувати зі злістю? Скільки ще можна шукати різні узгодження прихованого і невловимого контексту? Порожнеча від цього - у душі.
Сваволя відчуженого символу - це свобода! Одного звуку досить, щоб виразитись через алегорію символу! Маніпуляція часом у злитті з миттєвістю преображення образів у власні лики, у персональні фантазії моральності.
Народження  гри вільного контексту перед смертю відважних реплік - це своєрідний вихід із себе у джерела шоку! Що треба ще поету від мовчазної більшості, окрім відвертості і сорому, окрім гріхопадіння на паралелі струн життя. Вся енергія активних мереж творчості спричиняє біфуркацію сутності.
Неначе маска у грі дискурсів  шукається  смисл і потреба зайвого виразу у контексті, знаходиться треба таємної молитви суб'єкта, аноніма, народжується нове відчуття  парадоксу та скаженої уяви. Екстаз потворної музики і підкорення спекуляцій у виставах почуттів, що оглядають тебе з усіх боків. Перетворення символів на п'єдестал насилля над таємницею. Моторошний монтаж мрій і прозріння і непричетності до  гармонії і поліфонії звуків. Не треба тікати від правди співпереживання. Пошук сакрального міфу гідності і честі схований  у  акті творчості.  Зараз шукають  прагнення ліричної  іронії після  тяжких і священних жертв війни в Україні,   адже на ринку почуттів реальне упізнання себе в колажах ката свободи та людських жертв  творчості олігархів.  
Розімкнення поета на друзки, розімкнення його слів на символи заради мелодії у звукових рядах. Сотворення  після великого складу футуризму і кіномуляжів, привласнення нещастя і полум'я авангарду - ось вона провокація  інтересів з імітаціями самого себе. Розрізнення пафосу героїв війни на межах і рівнях, у в пародіях вірша, де перебування  одержимості і незадоволення не карається досвідом уподібнення. Фантом вірша на ринку інтуїції - це страх каяття у гіпертексті класики. Навернення опудала до втраченого насилля над віршем. Вірш – це гатунок щасливого катарсису і співучасть у сходженні до вірша.  Вірш – неначе гра  сповідальника - це гра зі світом після неможливості перемоги заради добра, а не війни. Усепринокаюче підкорення елітарного світогляду в персональне всепородження боротьби із самим собою проти самості у собі. Гра думок, в аномаліях дійсності з хворобливими феноменами. Духовне почекання живих крізь виправдання власних  інтересів крізь нішу магічних слів, і потреб жити.
Відбиток пориву свідомості до розтроєного досвіду, який оглядаю крізь окуляри заради нової ілюзії потрібного, для тверезої казки про конкретне, відносне і наявне. Як осліплює  після трояких рішень, після  зла війни!!! Отаке воно налаштування на випадок  межі.
--------------------
Який зараз Ґатунок щасливого катарсису поета і його співучасть у сходженні читача до вірша?
Яка  ця гра  накреслених символів! Адже  - це гра зі світом після явної поразки заради миру і порозуміння. Усепринокаюче підкорення сміхотворного світогляду в всепородження боротьби із самим собою проти самості у собі. Гра думок в  трикутні реалії революції:  уявляєте розірвані свідомості, підірвані моралі, спраглі і перейняті творіннями поети шукають ласої правди. Настав крах іпостасей духу на полях духовних прибутків. Якого ще треба шукати узгодження для ущербів  і невловимого  явища в собі, щоб сваволя війни і майстерного  досвіду захисту перейшла в перемогу! Якщо ви чекаєте на  якісну  техніку ідеологічного терору проти поетів, не діждетесь!  Через взаємний обмін часом у вирі миттєвості настане преображення власності душі у моральність. Держання війни усілякими зусиллями заради відважних сенсів і цілей - не варте нічого. Вихід із  пріоритетів і перепалка з відкритими шулерами - ось уся комбінаторика вірша у символах. Випадіння контексту із ошатної утроби активного змісту і смислу у Всесвіт комедій переглядається з уяви по ознакам пунктуації. 
У грі природи поета зі здібностями і нашаруваннями стається перелом зв′язків  зі   стражданнями. Настає фантастичне запалення неприємностей у середовищі живих відчуттів, благодійного вибору перед поразкою... Навіть екстаз потворної вірності смислам і вияв самошкоди - це омана!  Трагедія те, що всі шукають в тобі демона.  Усе це силове насилля ховається в таємниці стійкого ненависництва! Орієнтація на впливи мрії і прозріння можливостей - виведе усіх із стану війни. Розвішають усі втрати цієї правди  поети у співпереживаннях, настане  пошук самих себе в гідності і честі  через іншого свояка, а не персонального. 
Вже досить сарказму на ринку жертв, іронії і смертей у війні! Поети зрізають нашарування всього себе в  носіях сили чужої волі та ідеологічної  творчості заради добра! Розімкнення іпостасей в ритуальних  обрядах переродження. Видимо зріють плоди саморозвитку суспільства не через  ідолів і їх муляжів, а у поетах. Змінами різних нещасть  і катастроф не повернути назад у пекло. Надія у самовзірці поета!   
Майдан на крові  – це воскресіння України в ямі на границі царства знань і імітацій досвіду через самокаяття переможців! На  усіх  рівнях реального життя перебувають  витоки фатальної долі з виходом у космос перевтілення! Грає в інтуїцію не поет, а саме життя заради своєрідності
проживання у персональному світі. Пошук вічності опудала заради втраченого власного життя -  у слові! Ось він сенс виграшів від переселення переможців і переможених у по за і по той бік світів.



**********************************
*Щодо очевидних технічних деталей  віршування та творчості Сергія Негоди


Як правило, автор постійно шукає різні
лінгвістичні степені свободи в текстах
та наявні можливості  
в усно-письмових  ресурсах української мови,
аби продемонструвати   десять основних способів
екстраголосних асонансних віршувань Сергія Негоди
із двома домінуючими голосними  звуками,
а саме  зараз  даю такі гіперпосилання на зразки його творів :

1){І-И-Ї-У-Ю} -екстраголосне асонансне  віршування
ЗРАЗКИ:

         А)звикли у світі сиві вдівці успішними бути -
          https://poezia.org/ua/id/51307/personnels

          https://poezia.org/ua/id/51467/

2) {І-И-Ї-О-Йо} -екстраголосне асонансне  віршування
ЗРАЗКИ:

       А) Чого ж ти, покров-ріко прийшло в мої олійники.
        
           https://poezia.org/ua/id/51452/

4){У-Ю-А-Я} -екстраголосне віршування
ЗРАЗКИ:

      А) в акурат, тут закуска, русява-замазура, уваж.  
            https://poezia.org/ua/id/51186/

       Б)
Увага. Чудь шал. Грязь. Бухта в Мапуту.
  
      
      

5){І-И-Ї-А-Я} -екстраголосне асонансне  віршування
ЗРАЗКИ:

     А) З тих пір зігріта пітьма Вінниці. Навіть як відьма.
        https://poezia.org/ua/id/51260/



6){У-Ю-О-ЙО} -екстраголосне  асонансне  віршування
ЗРАЗКИ:

       А)дуб-могун. кум, у кутку. чопурухнув цокотух.
         https://poezia.org/ua/id/51253/

       Б)от, чудо, йойкнуло! ворон-глум. рух-круть-з-рук-руль.
               https://poezia.org/ua/id/51239/

7) {О-ЙО-Е-Є} -екстраголосне  асонансне  віршування
ЗРАЗКИ:

           А) Комерсент-технолог кореєць Йове Феокт, ото вже ловець,
          https://poezia.org/ua/id/51382/
                https://poezia.org/ua/id/51449/
                   https://poezia.org/ua/id/51416/


8) {О-Йо-А-Я} -екстраголосне асонансне  віршування
ЗРАЗКИ:

        А)брамо, поглянь на гармаша, -
        https://poezia.org/ua/id/51340/

        Б)вокзал. час гнав нас шляхом до золотого. бовтанка.
           https://poezia.org/ua/id/51308/personnels

     В)панас, ось проща, я також одна
https://poezia.org/ua/id/51209/personnels

9){Е-Є-У-Ю} -екстраголосне  асонансне  віршування
ЗРАЗКИ:

             А)У четвер у мене був дух Едмунд, -
             https://poezia.org/ua/id/51367/

                       https://poezia.org/ua/id/51470/


10){Е-Є-А-Я} -екстраголосне асонансне  віршування
ЗРАЗКИ:

        А)мене вже немає.  є - Мазепа.
         https://poezia.org/ua/id/51351/
  
      Б) Аве! Галас. Браття! В браслетах.
        https://poezia.org/ua/id/51351/

            https://poezia.org/ua/id/51436/
               

 
***************************************************************
11)   {А-О-Е-У-Я}Змішане екстраголосне поліасонансне віршування
ЗРАЗКИ:
              https://poezia.org/ua/id/51403/

12)    {І-И-Ї}Екстраголосне моноасонансне  віршування
 ЗРАЗКИ:
   https://poezia.org/ua/id/51394/


«Стых», Вып. 25. Икра, 2009 (лето),   
Альманах своевременной литературы. 
Литгрупа «неНОВЫЙ МОСТ» 
(Днепропетровск), 2009с. 103 – 110 

«Арт-ШУМ» № 2, 2009, с. 86 – 88,   
Литературный альманах , Днепропетровск, 
2009 
SITIS. Сучасні тексти про пристрасті, с. 290 – 
292, Альманах, Вид. «Склянка часу*Zeitglas», 
Канів, 2010 

«Харьковский мост», № 4, 2010, с. 200-202, 
Литературно-художественный альманах, 
Харьков, 2010 

«ЛАВА», февраль 2011, с. 20-21,  Журнал 
поэзии, проект клуба поэзии «АВАЛ», 
Харьков 

«ЛАВА», май 2011, с. 80-82, Журнал поэзии, 
проект клуба поэзии «АВАЛ», Харьков 


Мова видання: російська Рік / місяць виходу видання: 2005 / Квітень
Назва та службова інформація:
«Ключи». Стихи. – Винница: Континент-Прим, 2005. – 48 с.
Анотація:
Презентационное издание для знакомства с творчеством поэтической группы «Лирики Transcendent’a».


Мова видання: російська Рік / місяць виходу видання: 2003 / Листопад
Назва та службова інформація:
«Взмах крыла»: Временник «Современника», литературного объединения поэтов Винницы – Винница, Тывров: Кобза, 2003. – 192 с.

Сост., подгот. текстов А.В.Стебелева, Л.А.Емельяновой; вступ. статья О.П.Кадочникова. – Винница, Тывров: Кобза, 2003. – 192 с.
С. Негода – один из 18-ти авторов альманаха.


Джерела
https://www.youtube.com/watch?v=nPcxKFvKPZM&feature=youtu.be - вірші Сергія Негоди у виконанні автора
Сергій Вінницький/ ЧИМ МЕНІ ЦІКАВА ЛІТЕРАТУРНА СПАДЩИНА Т. Г. ШЕВЧЕНКА?
Стаття про національні мотиви в поезії Шевченка
2011.12.16 (перегляди: 2328)
 Сергій Негода/ О  творчестве Влада Клена
Лирическая натура запорожского  поэта открыта внутренним видениям, они  насыщены и взаимосвязаны парадоксальными метафорами, они пестрят  своеобразными хиазмами,  они увенчаны алогичными  стихиями  страстей.  Характер по
2008.08.21 (перегляди: 807)
Cергій Негода/ Поезія – це  вогонь мови народу.
Лірика  готова подарувати себе поетові за умови, що вона отримає  назад весь світ. 
2008.05.05 (перегляди: 919)
Cергій Негода/ Смерть поета – ціна його безсмертя.
фрази про  приємне чудо світу
2008.05.02 (перегляди: 589)
Сергій Вінницький/ «Золота» і «срібна» десятка вінницьких поетів
Як визначити для себе «золоту» і «срібну» десятка вінницьких поетів? 
2007.09.21 (перегляди: 1036)

http://virchi.narod.ru/poeziya2/negoda.html - поезія Сергія Негоди
https://vk.com/vinnser -  персональна сторінка  Сергія Негоди
http://sxz.blox.ua/  - аналітичний матеріал про групу «Лірики Т»
http://www.poezia.org/ua/personnels/11  -   персональна сторінка  Сергія Негоди
https://sites.google.com/site/vinnser/  136  творів Сергія Негоди  

http://vinnpoetry.blogspot.com/  персональний блог  публікацій Сергія Негоди

http://litcentr.in.ua/publ/0-0-23-0-17   персональні  публікації  Сергія Негоди



Рецензії на творчість  Сергія Негоди

Леонід Борозенцев та інші/ Відгук на творчість Сергія Негоди
Сергієві візія у літературі поза статусами та межами, отже варта того, аби над нею ломати голову.
2006.10.06 (перегляди: 675)





Сергій Негода – Сніжинка (С. Негода)
0:27

0:38

Сергій Негода – Фламінго (С. Негода)
0:54

Сергій Негода – Сажотруси (С. Негода)
1:13

Сергій Негода – Золоте дефіле (С. Негода)
1:48

Сергій Негода – БАБА КАМ'ЯНА (А. Стебелев)
1:43

Сергій Негода – Начебто сліпі твої очі (С. Негода)
1:15

Сергій Негода – Якби було (С. Негода)
1:04

Сергій Негода – Батьківщина (С. Негода)
0:56

1:01

Сергій Негода – Без зайвих ні (С. Негода)
1:05

Сергій Негода – Жорна життя (С. Негода)
1:53

Сергій Негода – В калейдоскопі трішечки краси (С. Негода)
0:57

Сергій Негода – Вже не те (С. Негода)
0:35




Біографія Негоди С. П.

1.   Прізвище, ім’я, по батькові  Негода Сергій Петрович.
2.   Літературні псевдоніми: Сергій Вінницький, Адоген.
3.   Літературне творче амплуа:  лірик Т, поет-блогер, літературний критик, прозаїк.
4.   Перша публікація в 1998 році в літературній  газеті міста Вінниці «Поле Літературне».


Бібліографія Сергія Негоди
Часописи та журнали
«Стых», Вып. 25. Икра, 2009 (лето),  Альманах своевременной литературы. Литгрупа «неНОВЫЙ МОСТ» (Днепропетровск), 2009с. 103 – 110
«Арт-ШУМ» № 2, 2009, с. 86 – 88,  Литературный альманах , Днепропетровск, 2009
SITIS. Сучасні тексти про пристрасті, с. 290 – 292, Альманах, Вид. «Склянка часу*Zeitglas», Канів, 2010
«Харьковский мост», № 4, 2010, с. 200-202, Литературно-художественный альманах, Харьков, 2010
«ЛАВА», февраль 2011, с. 20-21,  Журнал поэзии, проект клуба поэзии «АВАЛ», Харьков
«ЛАВА», май 2011, с. 80-82, Журнал поэзии, проект клуба поэзии «АВАЛ», Харьков
Веб-сторінки
https://sites.google.com/site/vinnser/  Всього викладених  творів Сергія Негоди 136
http://www.poezia.org/ua/personnels/11    Всього викладених поезій Сергія Негоди 384,
http://vinnpoetry.blogspot.com/ Всього викладених  творів Сергія Негоди 180
http://litcentr.in.ua/publ/0-0-23-0-17 Всього викладених  творів Сергія Негоди 77





5.   Педагогічне  творче амплуа:   народний учитель математики та інформатики закладу «Навчально-виховний комплекс: загальноосвітня школа І-ІІ ступенів – ліцей  № 7 Вінницької міської ради».
6.   Число, місяць і рік народження  04.11.1967 р. Броварський район с. Погреби. Київської області.
7.   Освіта вища, закінчив Київський державний університет ім. Т.Г. Шевченка, механіко-математичний факультет в червні 1992 року.
8.   Фахова категорія:  вчитель вищої категорії, вчитель-методист.
9.   Місце роботи: Навчально-виховний комплекс: середня загальноосвітня школа І-ІІ  ступенів – ліцей № 7 м. Вінниці, вул. Червоних партизанів, 21,
7. Які має державні та відомчі нагороди і дата нагородження: Грамота управління освіти Вінницької міської ради (2002, 2003, 2004 рр.). Почесна грамота виконавчого комітету Вінницької міської ради (2008р.). Почесна грамота управління освіти і науки Вінницької обласної державної адміністрації (2006 р, 2008 р, 2009 р.)
1.                Характеристика із зазначенням конкретних особливих заслуг у сфері освіти та науки Негода Сергій Петрович у закладі «Навчально-виховний комплекс: загальноосвітня школа І-ІІ ступенів – ліцей № 7 Вінницької міської ради» працює з 2 серпня 2012 року вчителем математики та інформатики.
Сергій Петрович – талановитий учитель не лише за освітою, а й за покликанням. Своїм педагогічним кредо вчитель обрав відомий вислів Конфуція: «Майстер не вчить, а створює ситуації».
Двадцять один рік невтомної праці на педагогічній ниві, відповідальне та добросовісне ставлення до улюбленої роботи, постійне прагнення до самовдосконалення дозволили Сергію Петровичу досягти визначних результатів, виробити креативну систему роботи та стати хорошим наставником обдарованих дітей закладу.
Викладаючи у школі, Сергій Петрович зарекомендував себе вчителем високого професіоналізму, який дає учням ґрунтовні знання. Його уроки цікаві, різноманітні за методикою викладання, відзначаються логічністю побудови та практичною спрямованістю. Методика проведення уроків сприяє розвитку розумової діяльності школярів та їхнього логічного мислення. Працюючи творчо, вчитель тісно пов'язує програмовий матеріал із сучасним життям.
Сергій Петрович старанно готується до кожного уроку.  З цією метою активно опрацьовує методичну тему „Виховання і навчання учнів-олімпіадників за допомогою глобальної мережі". Уроки Сергія Петровича нестандартні, пов'язані з системною інтелектуальною роботою та використанням інтерактивної підтримки, власного освітнього середовища в Інтернеті sxz.mylivepage.com
У своїй діяльності Сергій Петрович широко застосовує проектні технології, що дає можливість його учням навчитись мислити творчо, самостійно планувати дослідження дії, а також удосконалювати культуру спілкування і ділового співробітництва. Працюючи над довготривалим проектом „Математика. Дистанційна освіта шанувальників цариці наук", учні під керівництвом учителя зібрали багатий і різноплановий матеріал з різних розділів математичного моделювання. Теоретичні основи роботи над проектом, цікавий фактичний та ілюстративний матеріал представлено Сергієм Петровичем на власному сайті sxz.mylivepage.com.   (2006-2013 рік).
Глибоко усвідомлюючи актуальність громадянського виховання на уроках математики та інформатики, Сергій Петрович прагне допомогти кожному учневі стати життєво компетентною особистістю, пробудити в учнів почуття власної гідності та національної свідомості. Як інтелігентна та високоморальна особистість педагог виховує повагу та чесність,  сердечність, працьовитість, патріотизм, любов до рідної землі. Велику увагу вчитель приділяє вирішенню проблеми логічної грамотності школярів. Свій досвід роботи з цієї проблеми узагальнив у методичному посібнику «Геометрія  куба. Факультативний курс». (2013 рік).
Учні Сергія Петровича мають глибокі і ґрунтовні знання, навички логічного мислення, читають багато науково-популярної літератури, вміють самостійно аналізувати свої вчинки. Особливого значення Сергій Петрович надає розвитку творчої особистості учня. Його учні — активні учасники олімпіад, тематичних декад, предметних тижнів, міських та всеукраїнських конкурсів. Учні Сергія Петровича неодноразово посідали призові місця в міських та обласних олімпіадах, у 2005 році учень Сергія Петровича виборов І місце в заключному етапі Всеукраїнського чемпіонату з розв’язування логічних та математичних задач, у 2010 році - ІІ місце в заключному етапі Всеукраїнської Інтернет-олімпіади з математики у місті Одесі.
З 2006 року Негода С.П. уміло керує роботою україномовного освітнього середовища в глобальній мережі. Творчий підхід до організації роботи власного сайту дозволив Сергію Петровичу зробити вже традиційними такі форми роботи, які сприяють підвищенню професійного рівня, творчого потенціалу вчителів математики. Зокрема, до них належать безкоштовні заочні математичні олімпіади для обдарованих учнів, мережеві практикуми з розв’язування складних олімпіадних задач з математики.
У 2012 році вчитель створив  карту орієнтації інтелектуального розвитку дитини, за яку у березні 2014 році одержав золоту  медаль на V Міжнародній виставці «Сучасні заклади освіти -2014». Сергій Петрович постійно працює над вдосконаленням свого методичного та фахового рівня. Відвідує уроки колег закладу та міста. Добре обізнаний у педагогічних інноваціях та впроваджує у своїй роботі методики педагогів Ш.А. Амонашвілі, С.М.Ільїна, а також досвід роботи талановитих учителів міста Вінниці: Юр’євої М.О.,  Пасіхова П.Я, Пасіхова Ю.Я., Клочка  І. М., Джереловської І.М., Сатайкіної О.Б., Василенка М.М.
Сергій Петрович був активним учасником ІІ Всеукраїнського конкурсу «Творчий учитель - обдарований учень» в номінації «Авторські програми та розробки занять для організації позакласної роботи (гуртки, студії, факультативи, клуби за інтересами)» у 2012 році, про що засвідчує сертифікат Національної академії педагогічних наук Інституту обдарованої дитини.
У 2011 році він став був учасником Всеукраїнського конкурсу науково-методичних розробок з дослідницько-експериментального напряму позашкільної освіти фізико-математичного та технічного профілю, за що нагороджений  Дипломом учасника Всеукраїнського конкурсу науково-методичних розробок (наказ МОН України від 28.02.2011 № 199).
Досвід роботи Сергія Петровича узагальнено та схвалено міським методичним кабінетом. Своїми методичними напрацюваннями вчитель  охоче ділиться з колегами, проводить семінари для учителів м. Вінниці та слухачів курсів Вінницького обласного інституту післядипломної освіти педагогічних працівників.
Учителя визначає високий рівень професіоналізму, ініціативи, творчості, педагогічного такту.



8.Напрямок професійної діяльності: Сергій Петрович є фахівцем з підготовки обдарованих дітей до математичних змагань. Розробляє системну педагогічну технологію роботи з обдарованими дітьми, використовуючи креативну педагогічну систему. Дивіться
http://vinnser.blogspot.com/ . У лютому 2002 року на базі середньої школи № 30 м. Вінниці разом з колегами школи організували методичний семінар для вчителів Вінниці за темою «Креативна педагогічна система».
         В 2006-2007 році Сергій Петрович змоделював власний проект дистанційного навчання для розвитку і сприяння математичної творчості обдарованих дітей в глобальній мережі на математичному веб-сайті: https://www.blogger.com/profile/11173442199331964675
         Педагогічні твори вчителя математики друкуються щорічно у збірному матеріалів Подільських науково-освітніх Кирило-Мефодіївських читань «Константинополь» (2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011).

9. Участь у фахових конкурсах: Вінницький конкурс «Ярмарок фахових сподівань» 2000-2010 рр, Всеукраїнський конкурс «Учитель року -2010».
10. Назва лабораторії: «Творча мережа юного математика».
11.    Моє педагогічне кредо: «Мислити глобально, діяти локально».
12.  Тема педагогічного дослідження: «Творча мережа обдарованої дитини».
13. Проблема: моделювання учнівських  творчих мереж  в рамках навчально-інформаційного середовища гімназій  для реалізації  творчого потенціалу обдарованої дитини в пізнавально-дослідницькій  діяльності,  як вищій формі самоосвіти.

14. Задачі,  які вирішую: надаю методичну, організаційно-технічну,  дидактичну, психологічну допомогу кожній дитині в моделюванні і в впровадженні власної  творчої лабораторії в рамках творчої мережі обдарованих дітей гімназії; авторитетно розв’язую організаційні та конфліктні ситуації в навчальному та виховному процесі під час дослідної  діяльності  учнівських творчих лабораторій.

15. Очікувані результати:
 а)науковий аспект: новизна творчих мереж як форми діяльності на платформі інформаційних технологій,  забезпечення  якості дослідних робіт учнів, які вчаться в творчій мережі, адже чим вона вища,  тим краща обізнаність  дитини. Але є парадокс. Багатий запас знань – це  перший критерій, хоча він  і не при всіх умовах являється показником розумового розвитку.  Інший більш надійний показник – ступінь системності знань.  Ще більш надійний  показник – оволодіння  раціональними прийомам розумової діяльності, формування інтелектуальних, творчих умінь. Цей показник і є тією основою, яка дає змогу молодій людині самонавчатись далі, вирішувати багато питань в практичній діяльності навіть,  якщо вона ці питання не проходила під час навчання, але стикалась з хоча б трошки подібними проблемами;
б)навчально-методичний аспект: системність і організованість в роботі з дітьми, що мають задатки до творчого розвитку;
в)соціально-економічний аспект: творча мережа - це форма навчальної діяльності, яка дає змогу визначити і підвищити рівень творчого досвіду учасника творчої мережі згідно якісної шкали: абсолютний, локально-абсолют­ний, умовний, суб'єктивний рівні новизни; виявити оптимальність, яка сприяє досягненню високих результатів за найменших витрат фізичних, розумових та матеріальних сил;  ре­зультативність та ефективність, що означає певну стій­кість позитивних результатів у моїй діяльності, як педагога і вчителя;  мож­ливість творчого застосування в масовому досвіді, що передбачає придатність мною апробованого досвіду для масово­го впровадження в інших навчальних закладах через   сайт http://sxz.mylivepage.com/ .
г)розвиток професійної компетентності педагогічних працівників: в навчальному та виховному процесі розвивається якісна працездатність,  вимогливість,  доброта і чуйність до дітей, магічна іронія та здоровий глузд у випадку надзвичайних педагогічних ситуацій, системність і організованість в творчій роботі з дітьми, що мають «проблеми особистого розвитку», толерантність, парадоксальне почуття гумору з дітьми,  повна безпосередність в спілкуванні з дітьми. 
16.    Методичне забезпечення, яке створене вами:
Веб-сайт http://sxz.mylivepage.com/ .
17.   Авторські розробки: Програми факультативних курсів вчителя друкуються щорічно на сайті: https://www.blogger.com/profile/11173442199331964675 Серед них є такі методичні розробки для вчителів математики: 1) «Геометрія куба»; 2) «Геометрія трикутника»;  3) «Геометрія чотирикутника»;  4) «Геометрія перетворень фігур»;  5) «Магічні квадрати»; 6) «Теорія конгруенцій»; та інші.
18.                        Авторські доробки: Педагогічні знахідки вчителя друкуються щорічно у збірнику матеріалів Подільських науково-освітніх Кирило-Мефодіївських читань «Константинополь» (2006, 2007, 2008, 2009, 2010).
С. П. Негода. Креативна педагогічна  система. Вінниця 2003.
С. П. Негода. Геометрія трикутника. Вінниця 2004.
С. П. Негода. Задачі на розфарбування. Вінниця 2005.
С. П. Негода. Банк дослідних завдань з математики 5 клас. Вінниця 2006.
С. П. Негода. Банк дослідних завдань з математики 6 клас. Вінниця 2006.
С. П. Негода. Банк дослідних завдань з математики 7 клас. Вінниця 2006.
С. П. Негода. Банк дослідних завдань з математики 8 клас. Вінниця 2007.
С. П. Негода. Банк дослідних завдань з математики 9 клас. Вінниця 2007.
С. П. Негода. Банк дослідних завдань з математики 10 клас. Вінниця 2008.
С. П. Негода. Банк дослідних завдань з математики 11 клас. Вінниця 2008.
С. П. Негода. Банк  завдань ЗНО з математики 11 клас. Вінниця 2009.
С. П. Негода. Магічні квадрати. Вінниця 2009.
С. П. Негода. Педагогічне моделювання математичної обдарованості.               Вінниця 2006.
С. П. Негода. Творча мережа обдарованої дитини . Вінниця 2010.
С. П. Негода. Геометрія куба . Вінниця 2010.
С. П. Негода. Геометрія чотирикутника . Вінниця 2010.
Мобільний робочий телефон автора: 380635970486, e-mail:vinnser@gmail.com



Немає коментарів:

Дописати коментар