пʼятниця, 28 листопада 2014 р.

Біографія Негоди С. П.

Біографія Негоди С. П.



Негода Сергій Петрович (* 4 листопада 1967 р., село Погреби, Броварського районуКиївська  область) — лірик-блогер,  літературний критик,  прозаїк,  міфолог групи «Лірики Т». Член Конгресу літераторів  України. Користується  літературними  псевдонімами: Адоген та Сергій Вінницький.
Біографія
У 1992 р. закінчив математичний факультет Київського  державного університету ім.. Тараса Шевченка.
З 1992 р і до сьогодні працює  літератором у місті Вінниці. У 2003-2007  рр.   редагував  літературну газету міста Вінниці «Поле літературне».  Зараз досліджує поетичні  форми творчості  сучасників  на Поділлі.  Численні аналітичні  дослідження поезії   сучасників  надруковані   в книзі «Феномен сучасника» 2004 року. Книга авангардної прози  «У Вінниці, як у Венеції» вийшла у 2003 році.  
Бібліографія

«Стых», Вып. 25. Икра, 2009 (лето),   
Альманах своевременной литературы. 
Литгрупа «неНОВЫЙ МОСТ» 
(Днепропетровск), 2009с. 103 – 110 

«Арт-ШУМ» № 2, 2009, с. 86 – 88,   
Литературный альманах , Днепропетровск, 
2009 
SITIS. Сучасні тексти про пристрасті, с. 290 – 
292, Альманах, Вид. «Склянка часу*Zeitglas», 
Канів, 2010 

«Харьковский мост», № 4, 2010, с. 200-202, 
Литературно-художественный альманах, 
Харьков, 2010 

«ЛАВА», февраль 2011, с. 20-21,  Журнал 
поэзии, проект клуба поэзии «АВАЛ», 
Харьков 

«ЛАВА», май 2011, с. 80-82, Журнал поэзии, 
проект клуба поэзии «АВАЛ», Харьков 


Мова видання: російська Рік / місяць виходу видання: 2005 / Квітень
Назва та службова інформація:
«Ключи». Стихи. – Винница: Континент-Прим, 2005. – 48 с.
Анотація:
Презентационное издание для знакомства с творчеством поэтической группы «Лирики Transcendent’a».


Мова видання: російська Рік / місяць виходу видання: 2003 / Листопад
Назва та службова інформація:
«Взмах крыла»: Временник «Современника», литературного объединения поэтов Винницы – Винница, Тывров: Кобза, 2003. – 192 с.

Сост., подгот. текстов А.В.Стебелева, Л.А.Емельяновой; вступ. статья О.П.Кадочникова. – Винница, Тывров: Кобза, 2003. – 192 с.
С. Негода – один из 18-ти авторов альманаха.


Джерела
https://www.youtube.com/watch?v=nPcxKFvKPZM&feature=youtu.be - вірші Сергія Негоди у виконанні автора
Сергій Вінницький/ ЧИМ МЕНІ ЦІКАВА ЛІТЕРАТУРНА СПАДЩИНА Т. Г. ШЕВЧЕНКА?
Стаття про національні мотиви в поезії Шевченка
2011.12.16 (перегляди: 2328)
 Сергій Негода/ О  творчестве Влада Клена
Лирическая натура запорожского  поэта открыта внутренним видениям, они  насыщены и взаимосвязаны парадоксальными метафорами, они пестрят  своеобразными хиазмами,  они увенчаны алогичными  стихиями  страстей.  Характер по
2008.08.21 (перегляди: 807)
Cергій Негода/ Поезія – це  вогонь мови народу.
Лірика  готова подарувати себе поетові за умови, що вона отримає  назад весь світ. 
2008.05.05 (перегляди: 919)
Cергій Негода/ Смерть поета – ціна його безсмертя.
фрази про  приємне чудо світу
2008.05.02 (перегляди: 589)
Сергій Вінницький/ «Золота» і «срібна» десятка вінницьких поетів
Як визначити для себе «золоту» і «срібну» десятка вінницьких поетів? 
2007.09.21 (перегляди: 1036)

http://virchi.narod.ru/poeziya2/negoda.html - поезія Сергія Негоди
https://vk.com/vinnser -  персональна сторінка  Сергія Негоди
http://sxz.blox.ua/  - аналітичний матеріал про групу «Лірики Т»
http://www.poezia.org/ua/personnels/11  -   персональна сторінка  Сергія Негоди
https://sites.google.com/site/vinnser/  136  творів Сергія Негоди  

http://vinnpoetry.blogspot.com/  персональний блог  публікацій Сергія Негоди

http://litcentr.in.ua/publ/0-0-23-0-17   персональні  публікації  Сергія Негоди



Рецензії на творчість  Сергія Негоди

Леонід Борозенцев та інші/ Відгук на творчість Сергія Негоди
Сергієві візія у літературі поза статусами та межами, отже варта того, аби над нею ломати голову.
2006.10.06 (перегляди: 675)





Сергій Негода – Сніжинка (С. Негода)
0:27
0:38
Сергій Негода – Фламінго (С. Негода)
0:54
Сергій Негода – Сажотруси (С. Негода)
1:13
Сергій Негода – Золоте дефіле (С. Негода)
1:48
Сергій Негода – БАБА КАМ'ЯНА (А. Стебелев)
1:43
Сергій Негода – Начебто сліпі твої очі (С. Негода)
1:15
Сергій Негода – Якби було (С. Негода)
1:04
Сергій Негода – Батьківщина (С. Негода)
0:56
1:01
Сергій Негода – Без зайвих ні (С. Негода)
1:05
Сергій Негода – Жорна життя (С. Негода)
1:53
Сергій Негода – В калейдоскопі трішечки краси (С. Негода)
0:57
Сергій Негода – Вже не те (С. Негода)
0:35





Біографія Негоди С. П.

1.   Прізвище, ім’я, по батькові  Негода Сергій Петрович.
2.   Літературні псевдоніми: Сергій Вінницький, Адоген.
3.   Літературне творче амплуа:  лірик Т, поет-блогер, літературний критик, прозаїк.
4.   Перша публікація в 1998 році в літературній  газеті міста Вінниці «Поле Літературне».


Бібліографія Сергія Негоди
Часописи та журнали
«Стых», Вып. 25. Икра, 2009 (лето),  Альманах своевременной литературы. Литгрупа «неНОВЫЙ МОСТ» (Днепропетровск), 2009с. 103 – 110
«Арт-ШУМ» № 2, 2009, с. 86 – 88,  Литературный альманах , Днепропетровск, 2009
SITIS. Сучасні тексти про пристрасті, с. 290 – 292, Альманах, Вид. «Склянка часу*Zeitglas», Канів, 2010
«Харьковский мост», № 4, 2010, с. 200-202, Литературно-художественный альманах, Харьков, 2010
«ЛАВА», февраль 2011, с. 20-21,  Журнал поэзии, проект клуба поэзии «АВАЛ», Харьков
«ЛАВА», май 2011, с. 80-82, Журнал поэзии, проект клуба поэзии «АВАЛ», Харьков
Веб-сторінки
https://sites.google.com/site/vinnser/  Всього викладених  творів Сергія Негоди 136
http://www.poezia.org/ua/personnels/11    Всього викладених поезій Сергія Негоди 384,
http://vinnpoetry.blogspot.com/ Всього викладених  творів Сергія Негоди 180
http://litcentr.in.ua/publ/0-0-23-0-17 Всього викладених  творів Сергія Негоди 77





5.   Педагогічне  творче амплуа:   народний учитель математики та інформатики закладу «Навчально-виховний комплекс: загальноосвітня школа І-ІІ ступенів – ліцей  № 7 Вінницької міської ради».
6.   Число, місяць і рік народження  04.11.1967 р. Броварський район с. Погреби. Київської області.
7.   Освіта вища, закінчив Київський державний університет ім. Т.Г. Шевченка, механіко-математичний факультет в червні 1992 року.
8.   Фахова категорія:  вчитель вищої категорії, вчитель-методист.
9.   Місце роботи: Навчально-виховний комплекс: середня загальноосвітня школа І-ІІ  ступенів – ліцей № 7 м. Вінниці, вул. Червоних партизанів, 21,
7. Які має державні та відомчі нагороди і дата нагородження: Грамота управління освіти Вінницької міської ради (2002, 2003, 2004 рр.). Почесна грамота виконавчого комітету Вінницької міської ради (2008р.). Почесна грамота управління освіти і науки Вінницької обласної державної адміністрації (2006 р, 2008 р, 2009 р.)
1.                Характеристика із зазначенням конкретних особливих заслуг у сфері освіти та науки Негода Сергій Петрович у закладі «Навчально-виховний комплекс: загальноосвітня школа І-ІІ ступенів – ліцей № 7 Вінницької міської ради» працює з 2 серпня 2012 року вчителем математики та інформатики.
Сергій Петрович – талановитий учитель не лише за освітою, а й за покликанням. Своїм педагогічним кредо вчитель обрав відомий вислів Конфуція: «Майстер не вчить, а створює ситуації».
Двадцять один рік невтомної праці на педагогічній ниві, відповідальне та добросовісне ставлення до улюбленої роботи, постійне прагнення до самовдосконалення дозволили Сергію Петровичу досягти визначних результатів, виробити креативну систему роботи та стати хорошим наставником обдарованих дітей закладу.
Викладаючи у школі, Сергій Петрович зарекомендував себе вчителем високого професіоналізму, який дає учням ґрунтовні знання. Його уроки цікаві, різноманітні за методикою викладання, відзначаються логічністю побудови та практичною спрямованістю. Методика проведення уроків сприяє розвитку розумової діяльності школярів та їхнього логічного мислення. Працюючи творчо, вчитель тісно пов'язує програмовий матеріал із сучасним життям.
Сергій Петрович старанно готується до кожного уроку.  З цією метою активно опрацьовує методичну тему „Виховання і навчання учнів-олімпіадників за допомогою глобальної мережі". Уроки Сергія Петровича нестандартні, пов'язані з системною інтелектуальною роботою та використанням інтерактивної підтримки, власного освітнього середовища в Інтернеті sxz.mylivepage.com
У своїй діяльності Сергій Петрович широко застосовує проектні технології, що дає можливість його учням навчитись мислити творчо, самостійно планувати дослідження дії, а також удосконалювати культуру спілкування і ділового співробітництва. Працюючи над довготривалим проектом „Математика. Дистанційна освіта шанувальників цариці наук", учні під керівництвом учителя зібрали багатий і різноплановий матеріал з різних розділів математичного моделювання. Теоретичні основи роботи над проектом, цікавий фактичний та ілюстративний матеріал представлено Сергієм Петровичем на власному сайті sxz.mylivepage.com.   (2006-2013 рік).
Глибоко усвідомлюючи актуальність громадянського виховання на уроках математики та інформатики, Сергій Петрович прагне допомогти кожному учневі стати життєво компетентною особистістю, пробудити в учнів почуття власної гідності та національної свідомості. Як інтелігентна та високоморальна особистість педагог виховує повагу та чесність,  сердечність, працьовитість, патріотизм, любов до рідної землі. Велику увагу вчитель приділяє вирішенню проблеми логічної грамотності школярів. Свій досвід роботи з цієї проблеми узагальнив у методичному посібнику «Геометрія  куба. Факультативний курс». (2013 рік).
Учні Сергія Петровича мають глибокі і ґрунтовні знання, навички логічного мислення, читають багато науково-популярної літератури, вміють самостійно аналізувати свої вчинки. Особливого значення Сергій Петрович надає розвитку творчої особистості учня. Його учні — активні учасники олімпіад, тематичних декад, предметних тижнів, міських та всеукраїнських конкурсів. Учні Сергія Петровича неодноразово посідали призові місця в міських та обласних олімпіадах, у 2005 році учень Сергія Петровича виборов І місце в заключному етапі Всеукраїнського чемпіонату з розв’язування логічних та математичних задач, у 2010 році - ІІ місце в заключному етапі Всеукраїнської Інтернет-олімпіади з математики у місті Одесі.
З 2006 року Негода С.П. уміло керує роботою україномовного освітнього середовища в глобальній мережі. Творчий підхід до організації роботи власного сайту дозволив Сергію Петровичу зробити вже традиційними такі форми роботи, які сприяють підвищенню професійного рівня, творчого потенціалу вчителів математики. Зокрема, до них належать безкоштовні заочні математичні олімпіади для обдарованих учнів, мережеві практикуми з розв’язування складних олімпіадних задач з математики.
У 2012 році вчитель створив  карту орієнтації інтелектуального розвитку дитини, за яку у березні 2014 році одержав золоту  медаль на V Міжнародній виставці «Сучасні заклади освіти -2014». Сергій Петрович постійно працює над вдосконаленням свого методичного та фахового рівня. Відвідує уроки колег закладу та міста. Добре обізнаний у педагогічних інноваціях та впроваджує у своїй роботі методики педагогів Ш.А. Амонашвілі, С.М.Ільїна, а також досвід роботи талановитих учителів міста Вінниці: Юр’євої М.О.,  Пасіхова П.Я, Пасіхова Ю.Я., Клочка  І. М., Джереловської І.М., Сатайкіної О.Б., Василенка М.М.
Сергій Петрович був активним учасником ІІ Всеукраїнського конкурсу «Творчий учитель - обдарований учень» в номінації «Авторські програми та розробки занять для організації позакласної роботи (гуртки, студії, факультативи, клуби за інтересами)» у 2012 році, про що засвідчує сертифікат Національної академії педагогічних наук Інституту обдарованої дитини.
У 2011 році він став був учасником Всеукраїнського конкурсу науково-методичних розробок з дослідницько-експериментального напряму позашкільної освіти фізико-математичного та технічного профілю, за що нагороджений  Дипломом учасника Всеукраїнського конкурсу науково-методичних розробок (наказ МОН України від 28.02.2011 № 199).
Досвід роботи Сергія Петровича узагальнено та схвалено міським методичним кабінетом. Своїми методичними напрацюваннями вчитель  охоче ділиться з колегами, проводить семінари для учителів м. Вінниці та слухачів курсів Вінницького обласного інституту післядипломної освіти педагогічних працівників.
Учителя визначає високий рівень професіоналізму, ініціативи, творчості, педагогічного такту.



8.Напрямок професійної діяльності: Сергій Петрович є фахівцем з підготовки обдарованих дітей до математичних змагань. Розробляє системну педагогічну технологію роботи з обдарованими дітьми, використовуючи креативну педагогічну систему. Дивіться
http://vinnser.blogspot.com/ . У лютому 2002 року на базі середньої школи № 30 м. Вінниці разом з колегами школи організували методичний семінар для вчителів Вінниці за темою «Креативна педагогічна система».
         В 2006-2007 році Сергій Петрович змоделював власний проект дистанційного навчання для розвитку і сприяння математичної творчості обдарованих дітей в глобальній мережі на математичному веб-сайті: https://www.blogger.com/profile/11173442199331964675
         Педагогічні твори вчителя математики друкуються щорічно у збірному матеріалів Подільських науково-освітніх Кирило-Мефодіївських читань «Константинополь» (2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011).

9. Участь у фахових конкурсах: Вінницький конкурс «Ярмарок фахових сподівань» 2000-2010 рр, Всеукраїнський конкурс «Учитель року -2010».
10. Назва лабораторії: «Творча мережа юного математика».
11.    Моє педагогічне кредо: «Мислити глобально, діяти локально».
12.  Тема педагогічного дослідження: «Творча мережа обдарованої дитини».
13. Проблема: моделювання учнівських  творчих мереж  в рамках навчально-інформаційного середовища гімназій  для реалізації  творчого потенціалу обдарованої дитини в пізнавально-дослідницькій  діяльності,  як вищій формі самоосвіти.

14. Задачі,  які вирішую: надаю методичну, організаційно-технічну,  дидактичну, психологічну допомогу кожній дитині в моделюванні і в впровадженні власної  творчої лабораторії в рамках творчої мережі обдарованих дітей гімназії; авторитетно розв’язую організаційні та конфліктні ситуації в навчальному та виховному процесі під час дослідної  діяльності  учнівських творчих лабораторій.

15. Очікувані результати:
 а)науковий аспект: новизна творчих мереж як форми діяльності на платформі інформаційних технологій,  забезпечення  якості дослідних робіт учнів, які вчаться в творчій мережі, адже чим вона вища,  тим краща обізнаність  дитини. Але є парадокс. Багатий запас знань – це  перший критерій, хоча він  і не при всіх умовах являється показником розумового розвитку.  Інший більш надійний показник – ступінь системності знань.  Ще більш надійний  показник – оволодіння  раціональними прийомам розумової діяльності, формування інтелектуальних, творчих умінь. Цей показник і є тією основою, яка дає змогу молодій людині самонавчатись далі, вирішувати багато питань в практичній діяльності навіть,  якщо вона ці питання не проходила під час навчання, але стикалась з хоча б трошки подібними проблемами;
б)навчально-методичний аспект: системність і організованість в роботі з дітьми, що мають задатки до творчого розвитку;
в)соціально-економічний аспект: творча мережа - це форма навчальної діяльності, яка дає змогу визначити і підвищити рівень творчого досвіду учасника творчої мережі згідно якісної шкали: абсолютний, локально-абсолют­ний, умовний, суб'єктивний рівні новизни; виявити оптимальність, яка сприяє досягненню високих результатів за найменших витрат фізичних, розумових та матеріальних сил;  ре­зультативність та ефективність, що означає певну стій­кість позитивних результатів у моїй діяльності, як педагога і вчителя;  мож­ливість творчого застосування в масовому досвіді, що передбачає придатність мною апробованого досвіду для масово­го впровадження в інших навчальних закладах через   сайт http://sxz.mylivepage.com/ .
г)розвиток професійної компетентності педагогічних працівників: в навчальному та виховному процесі розвивається якісна працездатність,  вимогливість,  доброта і чуйність до дітей, магічна іронія та здоровий глузд у випадку надзвичайних педагогічних ситуацій, системність і організованість в творчій роботі з дітьми, що мають «проблеми особистого розвитку», толерантність, парадоксальне почуття гумору з дітьми,  повна безпосередність в спілкуванні з дітьми. 
16.    Методичне забезпечення, яке створене вами:
Веб-сайт http://sxz.mylivepage.com/ .
17.   Авторські розробки: Програми факультативних курсів вчителя друкуються щорічно на сайті: https://www.blogger.com/profile/11173442199331964675 Серед них є такі методичні розробки для вчителів математики: 1) «Геометрія куба»; 2) «Геометрія трикутника»;  3) «Геометрія чотирикутника»;  4) «Геометрія перетворень фігур»;  5) «Магічні квадрати»; 6) «Теорія конгруенцій»; та інші.
18.                        Авторські доробки: Педагогічні знахідки вчителя друкуються щорічно у збірнику матеріалів Подільських науково-освітніх Кирило-Мефодіївських читань «Константинополь» (2006, 2007, 2008, 2009, 2010).
С. П. Негода. Креативна педагогічна  система. Вінниця 2003.
С. П. Негода. Геометрія трикутника. Вінниця 2004.
С. П. Негода. Задачі на розфарбування. Вінниця 2005.
С. П. Негода. Банк дослідних завдань з математики 5 клас. Вінниця 2006.
С. П. Негода. Банк дослідних завдань з математики 6 клас. Вінниця 2006.
С. П. Негода. Банк дослідних завдань з математики 7 клас. Вінниця 2006.
С. П. Негода. Банк дослідних завдань з математики 8 клас. Вінниця 2007.
С. П. Негода. Банк дослідних завдань з математики 9 клас. Вінниця 2007.
С. П. Негода. Банк дослідних завдань з математики 10 клас. Вінниця 2008.
С. П. Негода. Банк дослідних завдань з математики 11 клас. Вінниця 2008.
С. П. Негода. Банк  завдань ЗНО з математики 11 клас. Вінниця 2009.
С. П. Негода. Магічні квадрати. Вінниця 2009.
С. П. Негода. Педагогічне моделювання математичної обдарованості.               Вінниця 2006.
С. П. Негода. Творча мережа обдарованої дитини . Вінниця 2010.
С. П. Негода. Геометрія куба . Вінниця 2010.
С. П. Негода. Геометрія чотирикутника . Вінниця 2010.
Мобільний робочий телефон автора: 380635970486, e-mail:vinnser@gmail.com



Немає коментарів:

Дописати коментар